Spordialad

Ostukorv

Populaarsed tooted

spordihunt

Spordihunt OÜ
Registrikood 12778377

Telefon:+372 503 8078
epost: moris.kallam@spordihunt.ee

Kas seljavalu võib alguse saada puusast ?

By Moris Kallam 9 kuud agoNo Comments

Seljavalul üheks sagedaseks põhjuseks võivad olla „kinnised“ puusad, mistõttu näiteks kummardamisel sa ei painuta ennast mitte puusast vaid seljast. See omakorda põhjustab ülekoormuse seljalihastele ning selg võib hakata tunda andma. Üheks lahenduseks on kasutada massazirulli ja teha juurde  venitus- ja toonust tõstvaid harjutusi. Toon siin välja lihtsa harjutuskava mida kodus 3-4 korda nädalas teha.

1.Tuhara rullimine (kalluta pisut rullitava tuhara suunas, et surve langeks vaid tuharlihastele, mitte aga sabakondile/sakrumile). Harjutus teha  2 korda 30 sekundit mõlemale tuharale.

tuharrulliga

2.Reie tagaosa rullimine kahe jalaga, põlveliigese tagaosat kuni tuharani. Harjutust teha 2 korda 30 sekundit, kahe harjutuse vahele minut puhkust.

reietagaosarull

3.Reie eeskülje rullimine kahe jalga. Harjutust tehakse kõhuli küünarvarstoengus, rullides põlveliigesest kuni kubemepiirkonnani. Korrata  2 korda 30 sekunidt.

reiseest

4. Toengpõlvituses käe ja jala tõsted 2 korda 20 tõstet kummalegi poolele.

kaejalatoste

5. Puusatõsted selili 2 korda 20 kordust. Oluline on üleval asendis fikseerida puusad 1-2 sekundiks.

puusatoste

6. Lõpeta venitustega. Oluline on venitust hoida ühtlaselt, mitte nö “jõnksutada”. Venitus parandab lihaste ning liigeste vere- ning ainevahetust, seega võib pehmet venitust hoida kuni 45 sekundit.

reielahendajaUntitled-1

Pinguta tuharalihast, tunneta esiküljel venitust.                                              Hoia alaselg stabiilsena, puusi taha liigutades hinga välja.

Category:
  
this post was shared 0 times
 300
About

 Moris Kallam

  (11 articles)

Leave a Reply