Spordialad

Ostukorv

Populaarsed tooted

spordihunt

Spordihunt OÜ
Registrikood 12778377

Telefon:+372 503 8078
epost: moris.kallam@spordihunt.ee

Kuidas tulla toime mängueelse stressiga?

By Moris Kallam 11 kuud agoNo Comments

Võistlusmängud, eriti need,  mida peaksid võitma, tekitavad tihti liigset stressi. Kui eelmine öö on jäänud unetuks, tõmbuvad lihased mängus pingesse ja ükski löök ei õnnestu pooltki nii hästi kui tavaliselt trennis. Lisaks sellele toimuvad vaimsed muutused, mistõttu ei suudeta selgelt mõelda ja minnakse närvi. Stress on inimese loomulik reaktsioon ebastabiilsele keskkonnale. Stabiilses keskkonnas stressi ei teki. Stressiga on võimalik toime tulla, ennast selleks vastavalt ettevalmistades ja kainelt olukorda analüüsides. Tihti aga mõeldakse olukorda halvamaks või paremaks.

Järgnevalt mõned nipid kuidas mängus endast parim anda:

1.Ole valmis. Püüa välja segitada vastase tugevused/nõrkused; veendu et varustus on tiptop korras.

2.Väldi pingeid. Enne matsi ole omaette rahulikult, poooltevahetuste ajal pane käterätt üle pea.

3. Kuula lemmikmuusikat või laula ise 🙂

4.Loe. Enne mängu loe ajakirja, raamatut.

5.Pane asjad perspektiivi. Anna endale aru, et selle mängu tulemus ei muuda pikemas plaanis sinu jaoks nii palju, kui sa hetkel arvad.

6.Hinga. Soojendusel hinga iga löögiga välja, istumisel proovi sügavalt ja rahulikult hingat.a

7.Hoia naeratus näol.

8.Keskendu mängu plaanile, mitte tulemusele. http://en.coaching.itftennis.com/media/127758/127758.pdf

Category:
  Tennis
this post was shared 0 times
 000
About

 Moris Kallam

  (11 articles)

Leave a Reply