Spordialad

Ostukorv

Populaarsed tooted

spordihunt

Spordihunt OÜ
Registrikood 12778377

Telefon:+372 503 8078
epost: moris.kallam@spordihunt.ee

Tennise harjutused lastele kodus treenimiseks

By Marten Oliver Lemmats 1 kuu ago

 Miks harjutada lisaks grupitreeningutele?

 Tavapärane metoodika on teha 2-3 grupitreeningut nädalas.  Pedagoogiliselt optimaalsem on lihasmälu ja koordinatsiooni harjutusi teha pigem sagedamini, kusjuures harjutuskorra kestus ei pea olema pikem 10-15 minutist.
Tennisekooli treeneritega oleme loonud lastele videoõppe harjutuskavad, mis on lühikesed, selged ning on tehtavad kodustes tingimustes.

Video tuleks lapsele mängima panna ja paluda tal täpselt järgi teha.  

 
Harjutamiseks läheb vaja umbes 6-8 ruutmeetri suurust ala ning harjutustes kasutatakse pehmeid svammpalle, mis on võrdlemisi ohutud mööblile, lampidele ja muule kodusisustusele:)
  

 Treeningu eesmärgid

Kodused harjutused arendavad tasakaalu, koordinatsiooni, liikumist ,keskendumisvõimet,reketi käsitlemise oskust, palli tunnetust – see tähendab põhilisi oskusi, mida tennise mängus vaja on.

Baasoskused on lapse jaoks hädavajalikud, et tulevikus keerukamaid liigutusi mõista ja omandada.  Kui suunate oma lapse tegema lisatrenne kodus, siis saab treener trennis tegeleda keerukamate oskuste arendamisega, milleks on vaja juba tennisevõrku ja täismõõdus väljakut.

 

Treeningkavad tuleks läbi teha vähemalt ülepäeviti, kuid soovitav on harjutada iga päev.

1. Esmaspäev:

15 minutiline kava Youtubes

Treeneri selgitused videos kasutatud harjutuste kohta: 5 kodust harjutust väikesele tennisistile 1. osa

2. Kolampäev:

15 minutiline kava Youtubes

Treeneri selgitused videos kasutatud harjutuste kohta: 5 kodust harjutust väikesele tennisistile 2. osa

3. Reede:

15 minutiline kava Youtubes

Treeneri selgitused videos kasutatud harjutuste kohta: 5 kodust harjutust väikesele tennisistile 3. osa

 

 Kodutennise trennides kasutatud varustus:

  • Reket peab olema lapsele sobiva suurusega. Kodus harjutades tasub lapsega kokku leppida, et hoogsaid liigutusi Kodutennise harjutustes ei tehta. Harjutused on spetsiaalselt loodud sellised, et ei oleks vaja kiireid liikumisi, kus reketi üle võiks täpne kontroll kaduda.
  • Svammpall – Eriti pehme, kodusõbralik harjutuspall, müügil ka Spordihundi epoes
  • Kummist märgid põrandale sihtmärgi kujundamiseks – võib kasutada spetsiaalseid kummist märke, kuid sobivad ka käepärased vahendid. Oluline on jälgida, et märgid lapse jala all ootamatult ei libiseks.
  • Koonused – kui spetsiaalseid koonuseid kodus ei ole, siis sobivad ka näiteks tühjad plastikpudelid.

 

 

Category:
  Tennis
this post was shared 0 times
 000
About

 Marten Oliver Lemmats

  (4 articles)